حمایت از تولید، معیشت مردم، وفاق و بهره گیری از ظرفیت مردم برنامه کارم است
حمایت از تولید، معیشت مردم، وفاق و بهره گیری از ظرفیت مردم برنامه کارم است

استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد در آیین تکریم و معارفه خود به عنوان استاندار این استان گفت: فلسفه حضورم حمایت تمام قد از تولید، معیشت مردم و وفاق است و این را باور دارم که باید از تمام ظرفیت مردمی بهره بگیریم.

به گزارش امید دنا و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، یدالله رحمانی با حضور اسکندر مومنی وزیر کشور روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه خود به عنوان استاندار این استان با گرامیداشت یاد و خاطره ۲ هزار شهید استان گفت از حسن اعتماد آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور و آقای عارف معاون اول رئیس جمهور، دکتر مومنی وزیر کشور و هیات دولت که این جانب را به عنوان خدمتگزار مردم این استان معرفی و منصوب کردند، تشکر و قدردانی می نمایم، امیدوارم با عملکرد خوب پاسخ این اعتماد را بدهم.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد از زحمات استاندار سابق استان قدردانی کرد و اظهار داشت: آرزوی موفقیت دارم برای وی در هر سنگری از خدمت که قرار گیرد.
وی حادثه تلخ معدن طبس را تسلیت گفت و  ادامه داد: مایه سربلندی من است که بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، کار خود را در کهگیلویه و بویراحمد شروع کردم، تمام تلاشم این بود که علاوه بر انجام کار، با روحیات مردم استان بیشتر آشنا شوم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه من از این مردم بزرگی دیدم، گفت: اوج بزرگی مردم در جنگ بود و حالا بعد از چند سال دوباره به عنوان خدمتگزار به همین استان بازگشتم.

رحمانی با بیان اینکه من نیز مانند شما عشایرزاده‌ای هستم که در دامن دنا پرورش یافته و به آن تعلق خاطر دارد، عنوان کرد: مانند شما در مدارس عشایری مرحوم محمد بهمن بیگی درس زندگی آموختم و به این قطعه از سرزمینم عشق می ورزم و به یاری خداوند با کمک شما استانمان را خواهیم ساخت و آباد خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: در دولت وفاق ملی به دنبال وفاق منطقه‌ای و محلی هستم و برای این وفاق دست شما را به گرمی می‌فشارم.
رحمانی با بیان اینکه نمایندگان، همه گروه‌های سیاسی و همه آحاد مردم یک هدف داریم آن هم پیشرفت و توسعه کهگیلویه و بویراحمد است، ابراز داشت: مانند بهمن بیگی که گفت شیرین‌ترین سفرهایم را در این استان داشتم  از خدا می‌خواهم موفق‌ترین و شیرین‌ترین دوران کاریم را در این استان قرار دهد و به کمک شما کهگیلویه و بویراحمد سرزمین آفتاب و ستاره‌ها شود.
وی با اشاره به پتانسیل استان در حوزه آب، نفت، منابع طبیعی، گردشگری و گره زدن آن به توسعه استان گفت: برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای پیشرفت استان به شایستگی استفاده خواهیم کرد.
 مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: تاکید دارم بر اجرای تمام و کمال سیاست‌های دولت علی‌الخصوص وعده‌های انتخاباتی دکتر پزشکیان و مشی همه ما باید مشی رئیس جمهور و وفاق سرلوحه کارمان باشد تا از همه ظرفیت‌ها برای توسعه استان بهره بگیریم.
رحمانی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید در خدمت تولید باشند، اضافه کرد: فلسفه حضور ما حمایت از تولید و معیشت مردم است و این را باور کنیم و باید ظرفیت مردم در صنعت، کشاورزی و گردشکری را بالفعل کنیم و اجرای برنامه هفتم و برنامه آمایش سرزمین در دستور کار شورای برنامه‌ریزی قرار گیرد.
استاندار خطاب به مدیران افزود: نباید به اعتبارات اندک استان قانع شویم، بلکه باید جذب سرمایه‌های ملی و بخش خصوصی در دستور کار باشد چرا که ملاک ارزیابی جذب اعتبارات است.
وی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای دفاع از مردم طرح‌های کارشناسانه ارائه دهند تا با کمک نمایندگان، آن‌ها را عملیاتی کنیم، ضمن اینکه  همه باید دستورالعمل و تکالیف دولت را به جد دنبال کنیم.
رحمانی عنوان کرد: بکارگیری نیروی انسانی بر اساس وفاق، همدلی و سیاست‌های دولت باشد، سیاست‌گذاری‌ها هم براساس کار کارشناسی دنبال کنیم که موضوع دنا هم باید طبق کار کارشناسی دنبال شود و استان برای توسعه و بهبود معیشت و زندگی مردم سراسر کار، تلاش و فعالیت شود