به گزارش اختصاصی امید دنا، آخرین آمار غیر رسمی مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۴ مورد است که ۱۳ نفر در گچساران و یک نفر در باشت هستند. همچنین براساس منابع دیگری، ۳ نفر جدید در بخش ممبی شهرستان لیکک در ۲۴ ساعت گذشته به کرونا مبتلا […]

 

به گزارش اختصاصی امید دنا، آخرین آمار غیر رسمی مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۴ مورد است که ۱۳ نفر در گچساران و یک نفر در باشت هستند.

همچنین براساس منابع دیگری، ۳ نفر جدید در بخش ممبی شهرستان لیکک در ۲۴ ساعت گذشته به کرونا مبتلا شدند که جدا از آمار ۱۴ نفر می‌باشند.

هیچ اطلاعیه‌ای از سوی شورای عالی امنیت ملی برای عدم اعلام آمار کرونا وجود ندارد

براساس پیگیری‌هایی مبنی بر وجود اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی از سوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، تاکنون هیچ گونه ردی مبنی بر صدور این اعلامیه وجود ندارد.

آمار کرونایی برخی استان ها از جمله ایلام، خوزستان، قم، زنجان به تفکیک و جزئیات شهرستانی اعلام شده است و همین گواهی بر این است که اطلاعیه از طریق شورای عالی امنیت ملی وجود ندارد.

با بررسی‌های دقیق خبرگزاری رسمی کشوری، وب سایت شورای عالی امنیت ملی، وبسایت اطلاع رسانی وزارت بهداشت، هیچ گونه اطلاعیه‌ای در این خصوص پیدا نشده است.

ملک حسینی دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: وجود این اطلاعیه خبر ندارم و اگر هم باشد به دست ما نرسیده است، ستاد مقابله با کرونای استان که فردا تشکیل میشود باید چنین اطلاعیه‌ای را تایید کند.

علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه همچینن در گفتگو با خبرنگاران گفت: از وجود چنین اطلاعیه‌ای بی خبر هستم، ولی پیگیر این اطلاعیه منتسب به شورای عالی امنیت ملی هستم.

با این حال دکتر صفایی روابط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این رابطه گفت: این اطلاعیه از طریق حراست دانشگاه علوم پزشکی به ما اعلام شده است.