گرچه حضور شما موجب تسلی خاطر بازماندگان خواهدشد و تحمل این مصیبت جز با همدردی همه شما عزیزان التیام بخش نخواهد بود. اما به لحاظ شرایط فعلی و رعایت مسائل بهداشتی مطابق با دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان کشور در این برهه از زمان با وجود تظاهرات کروناویروس که زمان و مکان نمی شناسد، هیچگونه مراسم تشییع،تدفین،ختم و چهلمین روز برای جوان ناکام *حسن حیدری* به صورت کلی برگزار نمیگردد به فضل الهی و نابودی کامل ویروس کرونا چنانچه در آینده شرایط مهیا گردد”مراسم یادبودی با حضور همه عزیزان سروران همتباران، برای آن مرحوم برگزارخواهیم نمود.

بنام دادگر بی همتا
باسلام و نهایت احترام و قبولی طاعات و عبادات…..

انا لله و انا الیه راجعون

امروزه مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتمزده به انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر فلسفه‌ی آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه رازجاودانگی اوست…
هر آنچه خداوند بزرگ مقدر میفرماید هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست و بر آنچه که حکمت متعالی اش تعلق میگیرد هیچ کس را جرات تعبیر و تعدیل نیست.

مردم شریف شهیدپرور، نوع دوست،مومن و قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد مخصوصا شهرستان چرام، گرچه حضور شما موجب تسلی خاطر بازماندگان خواهدشد و تحمل این مصیبت جز با همدردی همه شما عزیزان التیام بخش نخواهد بود.

اما به لحاظ شرایط فعلی و رعایت مسائل بهداشتی مطابق با دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان کشور در این برهه از زمان با وجود تظاهرات کروناویروس که زمان و مکان نمی شناسد، هیچگونه مراسم تشییع،تدفین،ختم و چهلمین روز برای جوان ناکام *حسن حیدری* به صورت کلی برگزار نمیگردد.

به فضل الهی و نابودی کامل ویروس کرونا چنانچه در آینده شرایط مهیا گردد”مراسم یادبودی با حضور همه عزیزان سروران همتباران، برای آن مرحوم برگزارخواهیم نمود.

گفتم که چرا رفتی و تدبیر نه این بود
گفتا چه توان کرد که تقدیر چنین بود
گفتم که نه وقت سفرت بود چنین زود
گفتا که مگو، مصلحت حق چنین بود.
خانواده حیدری

  • نویسنده : محسن زارعی