ویروس کرونا ماهیت وباطن دنیای حقیقی را به نمایش گذاشت و برکات فراوانی داشت، در یک مقایسه کوچک بین دولت و مردم ایران با دولت ومردم ، دربهشت غرب گرایان متوجه حقیقت میشویم .

به گزارش پایگاه خبری امید دنا؛ ظهر امروز برای اولین بار درسال جدیدوبا رعایت پروتکل های بهداشتی، نماز جمعه شهر چرام به امامت حجت الاسلام سیدنورالله افشار امام جمعه چرام  درمصلی حضرت ابوطالب( ع)برگزارشد.

 

حجت الاسلام افشار بیان کرد:ویروس کرونا ماهیت وباطن دنیای حقیقی را به نمایش گذاشت و برکات فراوانی داشت، در یک مقایسه کوچک بین دولت و مردم ایران با دولت ومردم ، دربهشت غرب گرایان متوجه حقیقت میشویم .

خطیب جمعه چرام افزود:غرب و خصوصا آمریکا سالها با امپراتوری رسانه ای به مردم دنیا قالب کرده بود، آمریکا و غرب سرزمین فرصت ها و امکانات و رفاه و آزادی و دموکراسی است، اما کرونا همه ی این ادعاهای دروغین را باطل کرد.

سیدنورالله افشار گفت:آمریکا چنان به کمبود تجهیزات پزشکی و ماسک و دستگاه تنفس و.. دچار شده که اقدام به راهزنی و دزدی دریایی می کند، خبرگزاری رویتر آن را «تاکتیک غرب وحشی» تعبیر کرد.

 

وی بیان کرد:در امریکا مثل قحطی زدگان برای خرید غذا و لوازم بهداشتی، هجوم می آورند و مردم رکورد خرید اسلحه در تاریخ آمریکا را شکسته اند. آمریکایی ها تنها در ماه مارس ۲ میلیون قبضه سلاح خریده اند.

امام جمعه چرام اضافه کرد:قویترین قدرت علمی جهان یعنی آمریکا که ادعا می کرد هیچ مسئله لاینحلی وجود ندارد و ذهن آمریکایی و لیبرال دموکراسی پایان تاریخ است، در مقابله با یک ویروس کوچک عاجز شده و در واقع عجز بشر بی خدا به نمایش گذاشته شدونشان داد بشر منهای خدا هیچ قدرتی ندارد.

 

وی گفت:کرونا بی صدا مثل چوب خدا، نقاب غرب را به پایین کشید و چهره غرب وآمریکای راهزن و دزد، فقیر و کثیف، غیربهداشتی و غیراخلاقی” و در یک کلام غرب وحشی را به نمایش گذاشت.

خطیب جمعه چرام خاطرنشان کرد:اما در ایران اسلامینیرو های جهادی در کنار دولت به میدان آمدند .فضایی مثل زمان دفاع مقدس بوجود آمد .مردم ایثارگرانه بذل مال و جان کردند .تهیه ماسک ،ژل ، مواد غذایی … در دستور کارشان قرار گرفت. ونشان دادند علی رغم همه تبلیغات دشمنان ،مردم ایران، مردمی خداجو ، ایثارگر ، وصاحب کادر درمانی قوی هستند و به این همه ظرفیت های نهفته افتخار میکنیم.

حجت الاسلام دکتر افشار بیان کرد:از عموم مردم مومن ایران اسلامی بویژه گروه های جهادی ، کادر درمانی وپزشکی و زحمات شبانه روزی این عزیزان بویژه شهدای پزشکی ، دولت جمهوری اسلامی ،سپاه مقتدر و بسیج قهرمان و همه کسانی که در راه مبارزه با کرونا متحمل زحمت شدند کمال تقدیر میشود.

وی گفت: توقع این است با رعایت پروتکل های بهداشتی و کمک به کادر درمانی کشور این ویروس را بطور کامل از بین ببریم .ان شاالله

خطیب جمعه چرام افزود:درباره اقامه نماز جمعه امروز چرام ، دستوری بود که در سطح ملی و در ستاد مبارزه با کرونا گرفته شد، که در شهرهای سفید نماز های جمعه وجماعت اقامه شود.

  • نویسنده : محسن زارعی
  • منبع خبر : روابط عمومی ستادنمازجمعه چرام