به گزارش پایگاه خبری-امیددنا: در حاشیه این بازدید گفت؛ روکش ۲ کیلومتر از محور دهدشت به بهبهان به عرض ۱۱ متر در حال اجرا می باشد. رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهگیلویه، با تشکر از پیگیری های مدیر کل این اداره اظهار داشت  اعتبار این پروژه یک میلیارد و یکصد […]

به گزارش پایگاه خبری-امیددنا: در حاشیه این بازدید گفت؛ روکش ۲ کیلومتر از محور دهدشت به بهبهان به عرض ۱۱ متر در حال اجرا می باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهگیلویه، با تشکر از پیگیری های مدیر کل این اداره اظهار داشت  اعتبار این پروژه یک میلیارد و یکصد میلیون تومان است که با پیگیری حجت الاسلام موحد نماینده کهگیلویه بزرگ،تامین اعتبار شد.وی داشتن راه و جاده مناسب را حق مردم دانست و گفت: جهت تردد مردم شهرستان راه هایی که نیاز به روکش داشته باشند را در اولویت کاری قرار خواهم داد.

 دیانتی اظهارکرد:طی روزهای آینده بخشی از محور جاورده به قلعه رئیسی نیز روکش خواهد شد تا تردد برای مردم این بخش آسان شود.

وی با اشاره به نامناسب بودن برخی از راه های روستایی افزود: با حجت الاسلام موحد نماینده کهگیلویه جهت تامین قیر و اعتبار برای آسفالت این راه ها رایزنی شد و به زودی شاهد انقلاب آسفالت روستا راه‌های روستایی خواهیم بود.

علی دیانتی، همچنین از رفع نقاط حادثه خیز منطقه سرخون دشمن زیاری خبرداد وگفت: هم اکنون دو دستگاه بیل مکانیکی در منطقه مستقر ودر حال اجرای کار هستند.

 

 

  • نویسنده : میری
  • منبع خبر : عصرزاگرس