تنگ کناره یکی از ده‌ها نقطه حادثه‌خیز در محورهای کهگیلویه و بویراحمد است که سالانه تعداد زیادی کشته می دهد و کسی هم فریادهای پلیس را نمی‌شنود. سرهنگ بهنام ویسی‌پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری-امیددنا: تشریح علت حادثه تصادف در تنگ کناره یاسوج اظهار کرد: متاسفانه این تصادف در نقطه حادثه‌خیز تنگ کناره یاسوج اتفاق […]

تنگ کناره یکی از ده‌ها نقطه حادثه‌خیز در محورهای کهگیلویه و بویراحمد است که سالانه تعداد زیادی کشته می دهد و کسی هم فریادهای پلیس را نمی‌شنود.

سرهنگ بهنام ویسی‌پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری-امیددنا: تشریح علت حادثه تصادف در تنگ کناره یاسوج اظهار کرد: متاسفانه این تصادف در نقطه حادثه‌خیز تنگ کناره یاسوج اتفاق افتاد و جان چند نفر را گرفت.

وی با بیان اینکه بارها در خصوص وضعیت این نقطه حادثه‌خیز هشدارهای لازم را داده بودیم و باید فکری به حال آن در نزدیک ترین نقطه به مرکز استان کنیم.

افزود: این اولین و آخرین حادثه دردناک و خونین نبوده است ونخواهد بود، باید با چنین وضعیتی منتظر حوادث خون بار دیگری باشیم.

ویسی‌پور با بیان اینکه پژو، از طرف شهر در حال حرکت بوده و سرنشینان آن هم افغانی بوده‌ا‌ند. گفت: با توجه به این که هم شیب تند و هم پیچ تندی در این منطقه است علی‌رغم وجود تابلو و خطوط لرزاننده عرضی چون از نظر هندسی پیچ مشکل دارد و رانندگان هم بی‌احتیاطی می‌کنند،مثل این تصادف که خودرو با برخورد با گاردریل، واژگون می‌شود و چند نفر جان خود را از دست می دهند.

به گزارش پایگاه خبری-امیددنا:در این سانحه متاسفانه دو نفر در صحنه و یک نفر هم در راه انتقال به مراکز درمانی در آمبولانس اورژانس جان خود را از دست می‌دهند.

  • نویسنده : میری
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس