استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: همه فرآیند انتخابات این استان بر اساس مُر قانون و در شرایط مطلوب در حال اجرا است.

به گزارش امید دنا  و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده روز شنبه با حضور کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان در نشست مشترک فرمانداران و هیات نظارت بر انتخابات استان اظهار داشت: همت جمعی و تلاش عوامل اجرایی و هیات نظارت بر اجرای انتخابات، چهار راهبرد مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عوامل اجرایی انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد بر مقوله مشارکت جدی هستند و باید زمینه و بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود که بر روی مشارکت مردم حساب باز کرده‌ایم.
وی با تاکید بر اهمیت سلامت انتخابات اظهار داشت: برای سلامت انتخابات دست به دست هم خواهیم داد تا یک انتخابات سالم برگزار شود، همه نیروهای در صحنه نیروهای انقلاب وابسته به نظام و ولایی هستند به همین دلیل نگرانی و دغدغه ای برای اجرای کامل قوانین در انتخابات پیش رو وجود ندارد.
احمدزاده بیان کرد: هیات اجرایی و نظارت حوزه انتخابیه با سرنوشت مردم در ارتباط هستند و فرامین شورای نگهبان در زمینه تایید صلاحیت ها امر مهمی است.