مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد گفت: از مجموع ۱۸ روستای دشت روم و تنگ تامرادی ۶ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

افتتاح فاز اول پروژه گازرسانی به منطقه تنگ تامرادی و دشت روم بویراحمد

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد گفت: از مجموع ۱۸ روستای دشت روم و تنگ تامرادی ۶ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

به گزارش امید دنا ..از یاسوج، ریحان بهادر با اشاره به افتتاح پروژه گازرسانی به روستاهای منطقه تنگ تامرادی و دشت روم بویراحمد گفت: با حضور استاندار پروژه گازرسانی به ۶ روستای چاه پازنان، چشمه بلوطک، جهاد آباد چشمه تاگی، چشمه تاگی، چشمه سرخ دشت‌روم و مراد آباد افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد اعتبار اجرای این طرح را ۸۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: عملیات گازرسانی به ۱۸ روستای تنگ تامرادی و دشت روم نیمه دوم اردیبهشت امسال کلنگ‌زنی و چند ماه بعد ۱۲۰ خانوار این منطقه در قالب ۵۰۰ نفر از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۲۰ کیلومتر خط لوله انتقال گاز به این روستاها است، افزود: در این طرح ۱۲ روستای دیگر مانده که طبق تاکید استاندار تا دهه فجر امسال این روستاها نیز گازدار شوند.

این مسوول با اشاره به اینکه گاز به ۹۰ درصد روستاهای کهگیلویه وبویراحمد رسیده است، گفت: ۹۶ درصد روستاهای بویراحمد، ۹۷ درصد باشت، ۸۱ درصد در بهمئی و ۸۴ درصد روستاهای چرام گاز دار هستند.

بهادر با اشاره به اینکه گچساران تنها شهرستان سبز استان است، عنوان کرد: ۷۳ درصد روستاهای مارگون، ۹۵ درصد کهگیلویه، ۸۹ درصد لنده و ۹۵ درصد در دنا از نعمت گاز بهره‌مند شدند و امیدواریم کهگیلویه و بویراحمد تا پایان دولت سیزدهم سبز شود.

پایان پیام/