رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام گفت :۵۰۰ نسخه کتاب در زمینه های علمی فرهنگی تاریخی اجتماعی و سایر موضوعات در این شهرستان به صورت رایگان بین شهروندان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری  امیددنا؛  سید محمد تقوی با اشاره به انتشار ویروس کرونا در کشور و توسعه کارشناسان برای ماندن در خانه افزود: کتاب می تواند فرصتی برای غنی سازی خانواده ها باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام عنوان کرد: این اقدام با هدف دسترسی ساده و رایگان شهروندان به کتاب‌های چاپ سال انجام شده است.

وی بیان کرد بالا بودن قیمت کتاب و وضعیت نامناسب اقتصادی برخی مردم نیاز به حمایت دولت برای افزایش سرانه کتاب در خانواده‌ها را ضروری کرده است.

وی افزود:هر ساله بر اساس راهبرد حمایتی دولت از آثار چاپ شده نویسندگان استان توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی خریداری و به صورت رایگان در اختیار نهادهای آموزشی ،کانون های فرهنگی و هنری مساجد، ادارات و شهروندان اهل مطالعه قرار می‌گیرد.
وی ابراز داشت نویسندگان شهرستان که دارای اثر منتشر شده هستند می‌توانند برای برخورداری از سیاست حمایتی خرید کتاب به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

  • نویسنده : محسن زارعی