امید دنا:معاون حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه برای جلوگیری از شروع مجدد آتش‌سوزی‌ها ۶ بالگرد در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شده است، گفت: تلاش داریم از همه ظرفیت‌های موجود برای مهار آتش‌سوزی‌ها استفاده کنیم

پایگاه خبری امید دنا

امید دنا؛معاون حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه برای جلوگیری از شروع مجدد آتش‌سوزی‌ها ۶ بالگرد در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شده است، گفت: تلاش داریم از همه ظرفیت‌های موجود برای مهار آتش‌سوزی‌ها استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، معاون حفاظت و مدیرکل دفتر مطالعات و مهندسی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور صبح امروز از مناطق خائیز کهگیلویه و دیل که در روزهای گذشته دچار حریق شدند، بازدید کردند.

بهمن افراسیابی در این بازدید اظهار داشت: سالانه شاهد بارش‌های زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم که این موضوع سبب افزایش تراکم پوشش گیاهی می‌شود و این پوشش گیاهی هنگام خشک شدن، خطر بسیار بالایی برای آتش گرفتن جنگل‌های استان است.

وی با بیان اینکه عوامل پیشگیرانه و فرهنگ‌سازی مناسب سبب کاهش وقوع آتش‌سوزی جنگل‌ها می‌شود، عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی استاندار، معاونت عمرانی و مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه  وبویراحمد، تجهیزات  لازم برای مهار آتش‌سوزی در اختیار استان قرار گرفته است

  • نویسنده : غلامی