به گزارش پایگاه خبری-امیددنا:معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به واحدهای خسارت دیده از کرونا در این استان اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری-امیددنا:

سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست روز پنجشنبه در گفت و گو باپایگاه خبری-امیددنا:  اظهار داشت: این تسهیلات سهم استان در ۱۴ رسته مختلف است که به واحدهای خسارت دیده از بیماری کووید ۱۹ پرداخت می شود.

وی بیان کرد: این اعتبار در بخش حمل و نقل به چهار هزار و ۶۱۱ واحد، صنعت و معدن و تجارت ۸۱۸ واحد، آموزش و پرورش ۲۷۶ واحد، میراث فرهنگی ۱۹ واحد، بهزیستی ۱۱۵ واحد، فنی و حرفه‌ای ۳۳ واحد، حوزه بهداشت و درمان ۷۷ و سایر دستگاه‌ها ۹۸ واحد پرداخت می شود.

صمیمی تصریح کرد: این تسهیلات به شرطی پرداخت می‌شود،که واحدهای خسارت دیده از بیماری کووید ۱۹ در سامانه کارا ثبت‌نام کرده یا ثبت‌نام کنند.

وی بیان کرد:اعتبار اختصاص یافته به واحدهای خسارت دیده از کرونا ، به ازای هر شاغل بیمه شده ۱۲۰  و رسته‌های بالاتر ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

صمیمی‌دوست اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در شهرستان‌های استان  ، واحد تولیدی و کار و کارگاهی را به ثبت نام در در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات ترغیب کنند.

تعداد واحدهای تولیدی و کارگاهی خسارت دیده از پیامدهای بیماری کرونا در کهگیلویه وبویراحمد مشخص نیست.

  • نویسنده : میری
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس