به گزارش پایگاه خبری - امیددنا: دعوت از نوجوانان دهدشتی مشارکت کننده درمبارزه با آتش سوزی کوه های دهدشت ضمن تجلیل از ایشان با اهدای هدیه ولباس رسمی سازمان جوانان به جمعیت هلال احمرجمهوری اسلامی ایران پیوستند واز این به بعد به عنوان اعضای سازمان جوانان این جمعیت فعالیت خواهند نمود.

به گزارش پایگاه خبری- امیددنا به نقل از روابط عمومی استان کهگیلویه وبویراحمد:

با دعوت از نوجوانان دهدشتی مشارکت کننده درمبارزه با آتش سوزی کوه های دهدشت ضمن تجلیل از ایشان با اهدای هدیه ولباس رسمی سازمان جوانان به جمعیت هلال احمرجمهوری اسلامی ایران پیوستند واز این به بعد به عنوان اعضای سازمان جوانان این جمعیت فعالیت خواهند نمود.

اصل حماسه :هفته گذشته بخش های زیادی از بادام کاری های کوهبرد دهدشت دچار حریق شد ،نیروهای مردمی در اولین فرصت قبل از نیروهای منابع طبیعی ، محیط زیست و امدادی خود را به محل وقوع این آتش سوزی رساندند.

در بین نیروهای مردمی، برای مهار آتش نوجوانانی دیده می شدند که پیراهن های خود را از تن بیرون آورده و با خیس کردن آن اقدام به خاموش کردن آتشی کردند، که بر جان بادام های بی نوای کوهبرد یورش می برد و یاد شهید فهمیده را زنده کردند.

این نوجوانان می گوید: که با مشاهده آتش تنها کاری که به فکرمان می آمد، این بود که با پیراهن های مان مانع پیشروی آتش شویم و در نهایت با آگاهی از خطر آتش تلاش مان را برای مهار آن انجام دادیم و با ورود محیط بانان در حالی که آتش به امام زاده کوهبرد نیز رسیده بود این آتش مهار شد.

بی شک چنین نوجوانانی که بدون هیچ چشم داشتی چنین اقدامی را انجام دادند، همه را به یاد شهید حسین فهمیده می اندازند، که بدون ترس از جان خویش برای جلوگیری از پیش روی دشمن به زیر تانک می رود.

با انتشار گسترده این خبر در فضای مجازی وپخش آن در خبر 20:30 شبکه دو سیما وابراز علاقه ایشان در خصوص پیوستن به جمعیت هلا احمر،طی مراسمی امروز با دعوت از ایشان به صورت رسمی به این جمعین پیوستند، تا برگ افتخاری باشند برای ساز مان جوانان جمعیت هلال احمر با داشتن چنین اعضای شجاع ودلیر وبشردوستی.

  • نویسنده : میری
  • منبع خبر : راک نیوز