دیدار مردمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد و معاونین استانداری برگزار شد
دیدار مردمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد و معاونین استانداری برگزار شد

ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، معاونین استانداری و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش امید دنا و به نقل از   روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده شنبه در این دیدار مردمی ضمن اشاره به اینکه یکی از شاخص های دولت سیزدهم ارتباط مستقیم مدیران با مردم برای رفع مشکلات است، گفت در همه نقاط استان مدیران استان به صورت مستمر در برنامه های ملاقات عمومی حضور دارند.
در این برنامه ملاقات عمومی که چهار ساعت به طول انجامید با حضور استاندار، معاون عمرانی، معاون اقتصادی استانداری، تعدادی از مدیران ستادی استانداری، تعداد 11 مدیرکل استانی در بخش های اقتصادی، زیربنایی، خدماتی و حمایتی حضور داشتند، مشکلات 96 نفر از ملاقات کنندگان بررسی و دستورات لازم برای رفع آنها صادر شد.
استاندار اظهار داشت: همه تلاشمان بر این است که در جریان این ملاقات مردمی با استفاده اعتبارات، تسهیلات و ظرفیت‌های قانونی مشکلات و چالش‌های مردم به خصوص مشکلات عمومی بررسی و رفع شوند.
احمدزاده عنوان کرد: برگزاری جلسات ملاقات عمومی با حضور معاونین استاندار ومدیران دستگاه های اجرایی در گره گشایی از کار مردم کارساز بوده چرا که در این گونه جلسات مسائل و مشکلات مردم به خوبی قابل درک است.
به گفته استاندار برخی از مسائلی عمومی مردم در دستگاه‌های اجرایی ممکن است با پیگیری انجام نگرفته و یا وقفه ای در کار ایجاد شده باشد و یا اینکه روند مشخصی برای انجام آن وجود نداشته باشد که در برنامه های دیدار مردمی مطرح و آنهایی که در استان قابل رفع نیستد در سطح ملی پیگیری می شوند.
استاندار تاکید کرد که با هماهنگی ها و هم افزایی های صورت گرفته بین مدیران دستگاه های اجرایی و در صورت لزوم بانک های عامل استان و با دستور مستقیم مسئولان مربوطه در این برنامه های ملاقات مردمی قطعا مشکلات مردم در سریعترین زمان ممکن رفع خواهند شد.
وی بیشترین مشکلات را اشتغال عنوان کرد و اظهار داشت: مردم به من مراجعه می‌کنند و شغل می‌خواهند آنها را راهنمایی می کنیم که جذب بازار شوند یا در آزمون‌ها شرکت کنند.
احمدزاده عنوان کرد از دیگر مواردی که در ملاقات‌های عمومی بیان می شود رفع مشکلات و موانع تولید، برخی چالش‌ها در حوزه خدمات رسانی عمومی است که مدیران حوزه اقتصادی ودستگاه های خدمات رسان برای رفع مشکل هماهنگی لازم را به عمل می آورند.
استاندار ابراز داشت در رابطه با تسهیلات موارد درخواستی اولویت بندی می شوند و موضوعات تهسیلات اشتغال خانگی و خود اشتغالی مهم هستند.
تمام///